Wszystkie zdjęcia umieszczone na blogu są moją własnością, nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i zgody

sobota, 23 kwietnia 2016

Górnośląskie kroszonki 2016

Witam serdecznie wszystkich z braku czasu dopiero dzisiaj dodaję zdjęcia pozostałych ażurowych jajek. Jajka brały udział w konkursie Górnośląskie Kroszonki  2016. Jajka zajęły drugie miejsce w kategorii technik nowatorskich. Dostały też nagrodę specjalną.





Serdecznie dziękuje. 


Teraz zdjęcia jajka Emu, które robiłam w marcu. 




Jajka ażurowe gęsie.





Niebawem pokażę kilka następnych jajek. Pozdrawiam wszystkich czytelników/

9 komentarzy:

  1. "Niebawem pokażę kilka następnych". Tyle miesięcy minęło i nic:( Nieładnie. Jak robisz że krawędzie wychodzą takie gładkie bez zadziorów?

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie. Niestety ostatnio mam problem z logowaniem do własnego bloga. Jajka będą jeżeli odzyskam funkcję dodawania zdjęć. Co do pytania, rozumiem że robisz jajko i wychodzą Ci postrzępione krawędzie, tak? Czy się kruszą i rozdwajają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na próbę parę wydmuszek, jaj kurzych zresztą, spróbowałem wydziergać:) Ale właśnie krawędzie są jak brzeszczot. Może wina sprzętu o zbyt małych obrotach lub samego materiału?

      Usuń
  3. A czym wiercisz? I jakie masz wiertła, frezy.. Napisz coś więcej. Ja tego nie widzę, więc muszę mieć więcej danych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykłą frezarką z LIDLa i tym co w niej było. To tylko taki eksperyment, od jakiegoś czasu mam zamiar wszystkiego spróbować:)

      Usuń
  4. Rozumiem. To tym tego nie dokonasz. Ja robię Dremelem, 35tyś. Obr /min. I wiertła, frezy stomatologiczne. Czyli maleńkie. Na Google +mam profil i tam jest kolekcja pisanek, również nowe. Zapraszam do oglądania, komentowania i ewentualne pytania. Tam mogę dodawać zdjęcia. A jeszcze wracając do tematu, jajko jest delikatne i kruche, potrzebuje osprzętu. Nasyp diamentowy na frezie stomatologicznym jest bardzo drobny, więc tak nie szarpie skorupki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo :) Do konkursu w Muzeum już przygotowana jesteś? ;)

    OdpowiedzUsuń