Wszystkie zdjęcia umieszczone na blogu są moją własnością, nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i zgody

poniedziałek, 16 lipca 2012

Dzień dobry :)

Witamy serdecznie na naszym blogu ! Będziemy go prowadzić we dwie czyli ja i moja mama :) Ja mam na imię Sara, mam 19 lat, jestem początkującą decupażystką i odkąd byłam na warsztatach sutaszu robię również biżuterię :) Sprawia mi wielką rodość, jeśli mogę coś dla kogoś zrobić. Moja mama ma na imię Anita, z wykształcenia jest plastykiem i robi ażurowe wydmuszki gęsie. Ta pasja trwa już kilka lat a zaczęło się niepozornie: od malowania bombek na święta. Znajomi zobaczyli, spodobało im się. Gdy nadeszła Wielkanoc, zaczęłyśmy pracę nad jajkami. Najpierw kurze malowane, później gęsie, już wiercone a także strusie. I tak trwa to już kilka lat :) Długo zbierałyśmy się, żeby założyć blog aż wkońcu nadszedł ten moment :) Cieszymy się, że możemy się z Wami dzielić naszymi pomysłami i pasją. Tym samym mamy nadzieję, że nie będziecie się tu nudzić ! :)

Poniżej przedstawiam Wam jedno z jajek mojej mamy :)
ażurkowa wydmuszka gęsia, ręcznie malowana. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz