Wszystkie zdjęcia umieszczone na blogu są moją własnością, nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i zgody

poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Kamienie, kamyczki, minerały

 W sumie to nie za bardzo wiem, co napisać :)
Kocham te maleństwa !

Wszystkie te cuda, maja nową właścicielkę,
a to dzięki mojej mamie, która przebyła szmat drogi, żeby mi je sprezentować.
Cieszę się niezmiernie, bo długo szukałam wymarzonych kamieni, nie żadnych cyrkonii, akrylu itp. Same prawdziwki !
W sklepie przeogromny wybór, mnóstwo różnych różności od maluśkich kamyczków po naprawdę spore okazy.
Nie mogę się doczekać aż coś z nich wyczaruję !

Na zdjęciach są widoczne m.in. : karneole, lazuryty, sodality, jadeity, malachit, korale, marmury, ametysty. A także różne rodzaje agatu, np.: ognisty, kruszony.

Nic, tylko haftować !!!
:)

Koniec tego gadania na dziś, jazda do roboty :) !






Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz