Wszystkie zdjęcia umieszczone na blogu są moją własnością, nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i zgody

czwartek, 11 października 2012

Po dłuuugiej przerwie....

Wracamy z nowymi wzorami, ze względu na brak czasu blog został ostatnio bardzo zaniedbany :(

Przez ten czas stworzyłyśmy z mamą ( moja mama również zaczęła haftować :) )
wieeele sutaszowych drobiazgów, oto niektóre z nich :


Te ślicznotki powyżej, są dziełem mojej mamy ;)
Ametysty, perełki, jadeity, kwarc lodowy, koraliki



Te maluśkie kolczyki powstały do kompletu białego ślubnego wisiora
Noc kairu, krople jadeitu, koraliki, srebro



Kolczyki wykonane dla znajomej ;)
Koral, jadeit, marmur


Bransoleta, do której wykonania zrobiłam trzy podejścia.. zrobiona dla mojej przyjaciółki :) gdy zobaczyłam jak się z niej cieszy, stanowczo mówię, że było warto poświęcić na nią tyke czasu ;)
Agat, marmur, Swarovski


Tutaj sutaszowy misz masz, prawdę mówiąc potrzeba trochę czasu żeby sfotografować wszystkie rzeczy. Ostatnio cieszę się z fotek zrobionych świeżo po wyhaftowaniu, później niestety już nie ma czego fotografować :P

Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny ;)
Dobranoc ;)



Suzana

2 komentarze: